Technische gegevens Fulvia Coupe
Type | Coupe 1.2 | Coupe 1.2HF | Coupe Ralley 1.3HF | Coupe Ralley 1.3 | Coupe Rallye 1.3S | Coupe Rallye 1.6 HF Fanalone | Coupe 1.3S 2e serie | Coupe 1600HF 2e serie |
Motor | 818.130818.202 | 818.140 | 818.340 | 818.302 | 818.302 | 818.540 | 818.303 | 818.740 |
Boring | 75 mm 76 mm | 76 mm | 77 mm | 77 mm | 77 mm | 82 mm | 77 mm | 82 mm |
Slag | 67 mm 69,7 mm | 67 mm | 69,7 mm | 69,7 mm | 69,7 mm | 75 mm | 69,7 mm | 75 mm |
Motor inhoud | 1216 cm3 1231 cm3 | 1216 cm3 | 1298 cm3 | 1298 cm3 | 1298 cm3 | 1584 cm3 | 1298 cm3 | 1584 cm3 |
Compressie | 9:1 | 9:1 | 10,5:1 | 9:1 | 9:1 | 10,5:1 | 9,5:1 | 10,5:1 |
Vermogen | 80 PK bij 6000 t/min | 88 PK bij 6000 t/min | 101 PK bij 6400 t/min | 87 PK bij 6000 t/min | 87 PK bij 6000 t/min | 115 PK bij 6200 t/min | 90 PK bij 6200 t/min | 114 PK bij 6200 t/min |
Koppel(max.) | 10,6 kgm bij 4000 t/min | 11 kgm bij 4000 t/min | 13,3 kgm bij 4000 t/min | 11,6 kgmbij 4000 t/min | 11,6 kgm bij 4000 t/min | 15,6 kgm bij 4000 t/min | 11,6 kgm bij 4000 t/min | 15,6 kgm bij 4000 t/min |
Brandstoftoevoer | 2x Solex C32 of Weber 32 | 2x Solex C35 of Weber 34 | 2x Solex C35 | 2x Solex C35 | 2x Solex C35 | 2x Solex C42 | 2x Solex C35 | 2x Solex C42 |
Body | staal | staal + aluminium | staal + aluminium | staal + aluminium | staal + aluminium | staal + aluminium | staal | staal |
As afstand | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm | 2330 mm |
Spoor-breedte | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm | 1300 mm |
Spoor- breedte | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm | 1280 mm |
Lengte | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm | 3975 mm |
Breedte | 1555 mm | 1555 mm | 1555 mm | 1555 mm | 1555 mm | 1570 mm | 1555 mm | 1570 mm |
Gewicht | 950 kg | 825 kg | 825 kg | 925 kg | 930 kg | 850 kg | 900 kg | 900 kg |
Snelheid (max.) | 160 km/h | 161 km/h | 174 km/h | 168 km/h | 173 km/h | 180 km/h | 170 km/h | 180 km/h |
Versnellingen | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 |